Doorgaan naar inhoud
Direct bestellen? Bel: 078 - 790 011
Vandaag besteld, overmorgen in huis
Niet goed = geld terug
Direct bestellen? Bel: 078 - 790 011
Vandaag besteld, overmorgen in huis
Niet goed = geld terug
Uw winkelwagen
Gratis verzending vanaf 100,-

Uw winkelwagen is leeg

Klachtenprocedure

Garantie op uw bestelling
U heeft garantie op iedere bestelling zoals in de wet is bepaald. Dit houdt in dat een product moet doen wat er van verwacht wordt. Daarnaast heeft u 1 jaar fabrieksgarantie op uw artikel. Gaat het product binnen 1 jaar kapot buiten uw schuld, dan zorgt Tommy Teleshopping B.V. voor vervanging of herstel. Indien dat het probleem niet kan oplossen dient Tommy Teleshopping B.V. het aankoopbedrag binnen de wettelijk geldende termijn te restitueren. U krijgt van ons binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. De fabrieksgarantie is van toepassing op het aangekochte artikel, en vervalt bij ontvangt van het vervangende, danwel herstelde artikel.

Voor een uitgebreide toelichting op de garantie en voorwaarden, verwijzen wij u graag naar onze Algemene Voorwaarden onderaan de website.

14 dagen niet-goed-geld-terug-garantie
De wettelijke bedenktijd op uw bestelling is 14 kalenderdagen. Echter, Tommy Teleshopping hanteert haar unieke “14 dagen niet-goed-geld-terug” garantie. Dit houdt in dat u een ontvangen artikel zonder opgaaf van reden, onder bepaalde voorwaarden, binnen 14 dagen retour mag sturen naar Tommy Teleshopping en het aankoopbedrag terug ontvangt. Wij waarderen het echter zeer als u wel een reden aangeeft, zodat wij onze service kunnen verbeteren.

Inschrijven voor de nieuwsbrief
U kunt zich inschrijven voor de nieuwsbrief onderaan op onze website of via de getoonde pop-up. U ontvangt dan aanbiedingen, kortingen en informatie over onze producten!

Uitschrijven voor de nieuwsbrief
Wilt u zich uitschrijven voor de nieuwsbrief? Dat kan via de link, die in iedere nieuwsbrief wordt meegestuurd. Uw e-mailadres wordt dan automatisch uit ons bestand verwijderd.

Klacht melden
Wilt u een klacht indienen? Dit kan telefonisch of per e-mail bij onze klantenservice.

Wilt u uw klacht per brief indienen dan kan dat naar het volgende adres:

Tommy Teleshopping B.V.
t.a.v. Klantenservice
Postbus 10416
6000 GK Weert
Nederland

Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.degeschillencommissie.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm).