Bestellen
Op welke manieren kan ik bestellen?
U kunt zowel online via onze webshop als telefonisch bestellen bij Tommy Teleshopping.
Telefonisch bestellen kan via: 078 - 790011.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt een online bestelling plaatsen via onze website. Voeg een of meerdere product(en) in uw winkelwagen die u wilt bestellen. Wanneer u klikt op de knop 'Afrekenen', gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden. Vul vervolgens uw adresgegevens en indien beschikbaar een kortingscode in en klik de betaalmethode aan waarmee u wenst te betalen. Door op de knop 'Bestellen en betalen' te klikken rond u uw bestelling af en kunt u betalen. Nadat dit gelukt is, ontvangt u een orderbevestiging van ons en wordt de bestelling zo snel mogelijk verzonden.
Ook kunt u bij ons telefonisch een bestelling plaatsen. U geeft aan wat u graag zou willen bestellen, zodat onze telefonist(e) uw bestelling in orde kan maken. U geeft uw adresgegevens door, een mogelijke kortingscode en de betaalmethode waarmee u wenst te betalen. Nadat dit gelukt is, ontvangt u een orderbevestiging van ons en wordt de bestelling zo snel mogelijk verzonden.
Hoe kan ik gebruikmaken van een kortingscode?
1. Ga naar uw winkelwagen
2. Bij 'Kortingscode' vult u de kortingscode in en klik op 'Toepassen'
3. Bestelt u telefonisch? Geeft u dan de code door aan de telefonist(e).
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Als uw bestelling al is afgerond en u wilt iets wijzigen, verzoeken wij u zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice.
Houd uw ordernummer en klantgegevens bij de hand, zodat wij de wijziging/annulering direct voor u kunnen verwerken. Is uw bestelling al betaald? Dan wordt het orderbedrag binnen 14 werkdagen teruggestort op het rekeningnummer waarvan de betaling heeft plaatsgevonden.
Ik heb na het plaatsen van mijn bestelling geen orderbevestiging ontvangen.
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u altijd een orderbevestiging via het door u opgegeven e-mailadres. Het is echter mogelijk dat deze email door uw mailserver als spam aangemerkt is, dat uw inbox te vol is of dat u een onjuist e-mailadres heeft ingevuld bij het plaatsen van uw bestelling.
Heeft u uw orderbevestiging niet gevonden in uw spambox of map 'Ongewenste e-mail'? Neemt u dan alstublieft contact op met onze klantenservice.
Bezorging en levertijd
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Mits het bestelde artikel op voorraad is, en u bestelt op werkdagen van maandag t/m donderdag voor 14:00 uur, ontvangt u uw bestelling de volgende werkdag m.u.v. loopbanden en spa pools. Bestelt u vrijdag t/m zondag na 14:00 uur, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag voor verzending aangeboden aan een van onze bezorgpartners.
Is een artikel (nog) niet op voorraad, dan kunt u op onze website de verwachte levertijd opzoeken bij het betreffende artikel. De actuele status van onze voorraad en daarmee samenhangende levertijd communiceren onze agents van het callcenter met u tijdens uw telefonische bestelling. Heeft u meerdere artikelen besteld met diverse voorraadstatussen? Dan volgt de levering zodra alle artikelen uit uw bestelling voorradig zijn.
Bent u benieuwd naar de status van uw levering of binnen welk tijdsbestek uw pakket wordt geleverd? Klik dan op de track and trace link in het e-mailbericht op het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij het plaatsen van uw bestelling. U kunt hier de actuele status van uw levering 24 uur per dag bekijken. U ontvangt een track and trace e-mail zodra uw pakket ons magazijn heeft verlaten.
Zijn er verzendkosten van toepassing op mijn bestelling?
Bij een besteding van €100 of meer komt u in aanmerking voor gratis verzending. Voor bestellingen onder dit bedrag bedragen de verzendkosten €6,95.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Uw bestelling wordt bezorgd door onze bezorgpartner DHL. Indien u niet aanwezig bent, bezorgt de bezorger het pakket op de dichtstbijzijnde pakketlocatie en laat een kaartje bij u achter. Via de informatie op het kaartje kunt u uw pakket traceren. Onze bezorgers bezorgen van dinsdag tot en met zaterdag.
Bent u benieuwd naar de status van uw levering of binnen welk tijdsbestek uw pakket wordt geleverd? Klik dan op de track and trace link die van ons ontvangt op het e-mailadres die u heeft opgegeven bij het plaatsen van uw bestelling. U kunt hier de actuele status van uw levering 24 uur per dag bekijken. U ontvangt de track and trace e-mail zodra uw pakket ons magazijn heeft verlaten.
Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen.
Indien u uw pakket nog niet heeft ontvangen, controleert u dan eerst via de track and trace code de status van de levering en wacht deze af. Wellicht heeft de bezorger u niet thuis getroffen en is uw pakket afgegeven bij de dichtstbijzijnde pakketlocatie. Heeft u na enkele dagen nog geen pakket ontvangen en is de track and trace informatie niet toereikend? Neemt u dan contact op met onze klantenservice.
Betalen
Met welke betaalmethodes kan ik afrekenen?
Riverty - achteraf betalen
Met een digitale acceptgiro betaalt u uw online bestelling via Riverty. Riverty voert het volledige achteraf-betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van Riverty via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt tot een bedrag van € 3.000, - gebruikmaken van de mogelijkheid te betalen met een digitale acceptgiro.
Kiest u voor de betaalmethode Riverty, dan heeft u vanaf de uitlevering van uw bestelling 14 dagen de tijd om de betaling te voldoen. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement.
Klarna - achteraf betalen
Met 'Betaal later' van Klarna betaalt u uw bestelling achteraf zodra u deze heeft ontvangen en besloten heeft deze te houden. Zo betaalt u nooit voor wat u terugstuurt. U vult uw naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die u altijd bij de hand heeft en u betaalt wanneer het u goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 30 dagen.
Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig. De betalingsgegevens van uw aankoop vindt u terug op de rekening die u van ons ontvangt. Natuurlijk kunt u de betalingsgegevens ook altijd opzoeken door in te loggen in de Klarna App of bovenaan deze pagina.
Bancontact - betaal direct
Met Bancontact betaalt u veilig online via uw eigen bank. Dat betekent dat u het aankoopbedrag direct bij het plaatsen van de bestelling betaalt.
PayPal
Indien u een rekening heeft bij PayPal, kunt u met uw e-mailadres en uw wachtwoord van uw PayPal rekening, uw bestelling betalen met PayPal.
Creditcard
Ook kunt u betalen met uw creditcard (MasterCard, Maestro of VISA): vermeld alstublieft het nummer en de geldigheidsduur van uw creditcard. Let ook op de CVC code (de laatste 3 cijfers achterop de creditcard) die u dient te vermelden. Uw creditcardgegevens worden niet opgeslagen.
Voor welke mogelijkheden worden extra kosten berekend?
Wanneer u bestelt via ons callcenter, kunt u betalen via automatische incasso, termijnbetaling via Riverty of Klarna, op factuur of creditcard. Over de exacte kosten van een bestelling en de betaalwijze, wordt u door de agent geïnformeerd.
Retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
U kunt uw artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Om een bestelling, of een deel daarvan, te retourneren kunt u de volgende stappen volgen:
- Meld uw retour aan met uw ordernummer en postcode;
- Print het retourlabel en retourformulier uit.
- Breng het pakket naar een afgiftepunt om te versturen naar het adres zoals vermeld op het retourformulier. Voor standaard zendingen bedraagt dit ongeveer €6,95 per pakket (België vanaf €7,95) afhankelijk van het gewicht. Deze kosten zijn voor eigen rekening. Zie hiervoor ook de informatie op Consuwijzer.
- Wij zullen het bedrag na ontvangst van het pakket, uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding van herroeping terugstorten.
Raadpleeg eerst onze algemene (herroepings-)voorwaarden online voordat u een pakket retour zendt. Bij niet correct retouren gezonden artikelen kunnen extra kosten in rekening gebracht worden.
Artikelen retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst. Gedurende deze 14 dagen heeft u de tijd om de aankoop te ontbinden door ons hiervan op de hoogte te stellen. Het aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding aan u terugbetaald. Wij mogen echter wel wachten tot ontvangst van de retourzending in ons magazijn.
Ik heb een verkeerd/defect/beschadigd artikel ontvangen.
Het product is verkeerd, defect, beschadigd of onvolledig geleverd. Wat nu?
- Meld uw retour aan met uw ordernummer en postcode;
- Voeg foto’s van het probleem toe tijdens het aanmelden.
- Neem voor vragen contact op met onze klantenservice.
Hoe kan ik een artikel omruilen?
Heeft u een artikel in de verkeerde kleur, maat of uitvoering besteld? Dan kunt u het artikel* natuurlijk omruilen.
- Meld uw omruiling aan met uw ordernummer en postcode;
- Print het retourlabel en retourformulier uit;
- Breng het pakket naar een afgiftepunt om te versturen naar het adres zoals vermeld op het retourformulier. Voor standaard zendingen bedraagt dit ongeveer €6,95 per pakket (België vanaf €7,95) afhankelijk van het gewicht. Deze kosten zijn voor eigen rekening. Zie hiervoor ook de informatie op Consuwijzer.
*Vanwege hygiënische redenen kunnen wij sommige artikelen niet retour nemen of omruilen, of wanneer de verzegeling is verbroken. Bij ontvangst van uw bestelling is dit op de verpakking van het betreffende artikel aangegeven. Hiermee kunt u rekening houden alvorens u het artikel gebruikt of past. Wij verzoeken u dit retourformulier samen met de originele/kopie factuur mee te sturen in het pakket.
Garantie
Heb ik garantie op mijn bestelling?
Ja, u heeft garantie op iedere bestelling zoals in de wet is bepaald. Dit houdt in dat een product moet doen wat ervan verwacht wordt zoals beschreven door de Rijksoverheid ter bescherming van consumenten en ook volgens het Thuiswinkel.org waarborg.
Bij Tommy Teleshopping B.V. heeft u 1 jaar fabrieksgarantie op uw artikel. Gaat een product binnen 1 jaar stuk bij normaal gebruik, dan heeft u recht op gratis reparatie of vervanging van het product. Als het probleem niet kan worden opgelost zal het aankoopbedrag binnen de wettelijk geldende termijn worden terugbetaald. De fabrieksgarantie is van toepassing op het aangekochte artikel, en vervalt bij ontvangst van een vervangende, of herstelde artikel. Voor een uitgebreide toelichting op de garantie en voorwaarden, verwijzen wij u graag naar onze klantenservice.
Wat houdt 14 dagen niet-goed-geld-terug garantie in?
De wettelijke bedenktijd is 14 kalenderdagen. Dit houdt in dat u een ontvangen artikel zonder opgaaf van reden, onder bepaalde voorwaarden, binnen 14 dagen retour mag sturen naar Tommy Teleshopping en het aankoopbedrag terug ontvangt. Ook voor verbruiksartikelen, zoals cosmetica en consumptie-artikelen, geldt de wettelijke termijn van 14 kalenderdagen. U kunt het artikel in principe retour sturen zonder opgaaf van reden. Wij waarderen het echter zeer als u wel een reden aangeeft, zodat wij onze service kunnen verbeteren.
Service
Waar kan ik alle reviews vinden?
Alle reviews van Tommy Teleshopping worden verzameld op Trustpilot. Na het ontvangen van uw bestelling wordt een verzoek verzonden om een review te schrijven en ons te beoordelen.
Wilt u meer weten over het reviewbeleid? Bekijk dan hier de richtlijnen voor reviews van Trustpilot.
Hoe kan ik mij inschrijven voor de nieuwsbrief?
U kunt zich inschrijven voor onze nieuwsbrief door gebruik te maken van de pop-up die verschijnt tijdens uw bezoek aan onze website, of door u aan te melden via het inschrijfformulier onderaan onze website. Bij het aanmelden ontvangt u direct 5% korting!
Hoe kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?
Meld u af via de link 'afmelden' onderaan in de nieuwsbrief die u van ons ontvangen heeft. Uw e-mailadres wordt dan automatisch uit ons bestand verwijderd.
Waar kan ik mijn account vinden?
Voorheen was het mogelijk om een account bij ons aan te maken. Deze functie is momenteel niet meer beschikbaar. Echter, bij een volgende bestelling kunt u sneller bestellen doordat uw gegevens worden herkend.